Wpis: Jak pisać opisy produktów?

Autor: Udaję się - opublikowany: 2019-05-02 00:00:00

Pierwsza zasada jest taka, że nie można pastwić się nad produktem ani ośmieszać użytkowników. Z tego wypływa logiczne rozwinięcie zasady: trzeba skupiać się na pozytywach. Czasem wymaga to kreatywności i zdarza się, że śmieję się do siebie, gdy wpadnę na jakiś szczególnie ciekawy sposób, by w dobrym świetle przedstawić nudną i banalną rzecz. Oto, jak to wygląda w praktyce: Jeśli coś nie jest odrażające, to można napisac, że jest urzekające. Ta urzekająca i designerska szczotka do WC… Jeśli coś nie jest brzydkie jak noc, można napisać, że jest estetyczne. Estetyczne opakowanie błyszczyka… Jeśli coś jest krzykliwe lub wulgarne, można napisać, ż...

Tekst pochodzi ze strony: Udaję się i jest własnością jej autorów.

czytaj dalej na blogu: Udaję się